Każda z recenzji filmu, książki czy spektaklu oraz post innej treści jest mojego autorstwa. Kopiowanie jej treści w całości bądź we fragmencie jest niedozwolone bez mojej wiedzy i zgody. Zastrzegam sobie prawa do wszelakich treści i informacji.

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Nie tak łatwo być normalnym w świecie wariatów.

Siedzę właśnie w swoim pokoju i słucham radia zastanawiając się, czy to wszystko ma sens. Bo gdyby wziąć całe zło świata i wpakować je w jeden wielki worek na śmieci i wyrzucić od tak sobie? Żyłoby się nam lżej, prawda?
Moi drodzy, nie ma co polemizować z życiem. Ono i tak zrobi swoje. Ja jednak będę starała się mu przeciwstawić.
Nie bez powodu nadałam mojemu blogowi takie, a nie inny tytuł. Mam już dość zachmurzonego nieba, pełnego zła i głupoty. Pragnę ujrzeć słońce, co w moim mniemaniu symbolizuje szczęście i wolność. 
Każdy przecież kocha promienie słoneczne na swojej skórze, prawda? Dlaczego więc mamy się od tego odwracać?
Tutaj będę chciała wam dać się poznać lepiej, pokazać co kocham i czego nienawidzę, przedstawić twórczość innych, jak i swoją. Czy wam się spodoba? - Miejmy taką nadzieje. W was moja nadzieja. Bo to wszystko między innymi dla was. 
Tak więc, mam nadzieje, że ci co raz mnie odwiedzą, już ze mną zostaną i zachęcą do tego innych. Proszę również o wyrozumiałość i cierpliwość, co u mnie niestety nie jest sprzymierzeńcem. 
Do napisania za niedługo. Przesyłam buziaki i nadzieje na poprawienie się pogody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz