Każda z recenzji filmu, książki czy spektaklu oraz post innej treści jest mojego autorstwa. Kopiowanie jej treści w całości bądź we fragmencie jest niedozwolone bez mojej wiedzy i zgody. Zastrzegam sobie prawa do wszelakich treści i informacji.

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Myślisz, że to śmieszne? Spróbuj sam być poważnym.! ;]

 Chwila, chwila. Czy nie powinnam być teraz poważna? Czy nie powinnam była zaprzestać dziś na dwóch postach, a już zaczynam trzecie?
Powaga - śmieszne słowo, w moim wykonaniu nierealne. Trochę rozrywki, trochę zabawy w życiu nam nie zaszkodzi.
Zapraszam do zapoznania się z zabawą dla moli książkowych.





O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Wieczór. Dzień mi nie sprzyja, nie czuję się w tedy sobą. Zdecydowanie wieczór, a najlepiej późna noc pomaga mi bardziej zrozumieć czytaną książkę, wczuć się w położenie bohaterów, poznać ich punkt widzenia.

Gdzie czytasz?
U siebie w pokoju, najczęściej na łóżku bądź na parapecie. Podmuch świeżego powietrza działa na mnie orzeźwiająco. Rzadko zdarza mi się wyjść z książką do parku - muszę mieć idealną ciszę.

W jakiej pozycji najchętniej czytasz?
No cóż, tu chyba nikogo nie zaskoczę, jeśli napiszę, że na siedząco. Dla mnie pozycja leżąca jest okropnie niewygodna i jeśli ową przyjmę, po dwóch minutach ją zmieniam. Wygodny fotel albo wielka poducha, książka i jestem w raju.

Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?

Thrillery, Horrory, Fantasy.

Jaką książkę ostatnio kupiłeś/aś albo dostaleś/aś?
Tu będzie ciężko, bo moją ostatnią książką jaką dostałam była o Robercie Pattinsonie - dużo zdjęć, ciekawostek. Ale również dużo do czytania.

Co czytałeś/aś ostatnio?
"Woda dla słoni" Say Gruen. Piękna, wzruszająca opowieść o niezwykłej sile i miłości, na początku zakazanej. Polecam serdecznie.

Co czytasz obecnie?
"Intruz" S. Meyer

Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są?

Nie wyobrażam sobie, gdybym miała robić ośle rogi. Z reguły bardzo dbam o książki, zachowuje je w takim stanie, w jakim je kupiłam czy dostałam. Używam zakładek, których mam naprawdę mnóstwo.

Ebook czy audiobook?
Najczęściej - żadne z tych dwóch. Wolę książkę, którą można wziąć do ręki, poczuć zapach nowości i gładkości. Gdy czytam coś, co nie wyszło do druku, w tedy oczywiście korzystam z komputera. Niestety, niezbyt lubię tą formę.

Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
Nie mam żadnych wątpliwości, że chodzi o "Psa, który jeździł koleją". Piękna książka, którą czytałam wiele razy i do dziś chętnie do niej powracam.
Nie wyobrażam sobie bez niej życia i mojego dzieciństwa.

Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?
Znacie Sagę Zmierzch? Otóż to. Nie zdziwię chyba nikogo, jeśli stwierdzę iż bardzo cenię Isabelle Swan, prawda? Ale kocham również Edwarda, Belle i Emmetta - Miśka(często go tak nazywam).
Mam również inne, jak np. Marlenę z "Wody dla słoni". Dużo wymieniać, ale jak już pisałam wcześniej: Bella - to postać, z którą się utożsamiam. Jak większość nastolatek na świecie.


Zabawa zaczerpnięta z bloga mojej koleżanki ;] Dzięki Ólek :* Świetnie się przy tym bawiłam. ;]

1 komentarz:

  1. niektóre odpowiedzi mamy podobne. ja osobiście nigdy nie czytałam sagi "Zmierzch" i jakoś mnie do niej nie ciągnie, bo nie lubię romansów i wampirów :) pierwsza część filmu znudziła mnie po 0,5 h... widocznie to nie moje klimaty.
    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń