Każda z recenzji filmu, książki czy spektaklu oraz post innej treści jest mojego autorstwa. Kopiowanie jej treści w całości bądź we fragmencie jest niedozwolone bez mojej wiedzy i zgody. Zastrzegam sobie prawa do wszelakich treści i informacji.

czwartek, 17 maja 2012

Forbes Celebrity 100

Dziś coś nieco innego.
Długo do was nie zaglądałam, ale teraz nadrabiam zaległości. Tym razem nie będzie żadnej recenzji z powodu braku obejrzenia ciekawych filmów(może ktoś ma jakieś propozycje, co można obejrzeć w sobotni wieczór?), lecz coś, co jeszcze się u mnie nie pojawiło, a na innych blogach również tego nie zauważyłam.



Od 1999 roku magazyn Forbes umieszcza listę 100 TOP celebrytów.
Lista zawiera filmowych i telewizyjnych aktorów, osobowości telewizyjne, modeli, sportowców, pisarzy, muzyków i komików. Opiera się na pieniądzach i sławie.
Sławę można zdefiniować jako widoczności mediów w prasie, telewizji, radiu i Internecie, a także siła społeczna mediów. Zarobki składają się z dochodu przed opodatkowaniem między 1 maja 2011 r., a 1 maja 2012.

Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu, na pierwszym miejscu znalazła się Jennifer Lopez

Na drugim zaś Oprah Winfrey.


Całą listę możecie zobaczyć tutaj 

Cieszę się, że wśród tegorocznych "zwycięzców" znalazła się Kristen, Renee oraz Charlize. 

2 komentarze:

  1. what classy, beautiful and stylish blog you have! wow! i like your style so much!and these pictures are fantastik! i hope you will come to see my fashion blog, and tell me what you think! i wait for you! i would be very happy! thank you my new inspiration! have a good day! a big kiss!
    keep in touch!
    miriam stella

    is fashion my Passion? the MiriamStella's Blog
    MY FACEBOOK FAN PAGE CLICK HERE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń