Każda z recenzji filmu, książki czy spektaklu oraz post innej treści jest mojego autorstwa. Kopiowanie jej treści w całości bądź we fragmencie jest niedozwolone bez mojej wiedzy i zgody. Zastrzegam sobie prawa do wszelakich treści i informacji.

środa, 30 maja 2012

"Fashion Our Passion"

Hejka, znowu ;]
Dawno mnie nie było, ale sami rozumiecie - nauka xd

Okej, dziś nieco co innego, choć niebawem pojawi się moja pierwsza teatralna recenzja ;]
Dziś chciałabym wam pokazać niesamowity modowy blog mojej koleżanki(musicie przyznać, że jest niesamowity, prawda?), która jest nowa w tym wirtualnym świecie.

KLIK w raj operowania światłem!

Polecam tego bloga każdemu, kto choć trochę interesuje się modą Polską, jak również tą spoza naszego kraju.
Ta blond dziewczyna pokaże wam, jak doskonale pokazać się w ciuszkach fajnych, wcale nie banalnych ciuchach ;]

Muszę też podkreślić, że to również cudowna pani fotograf, której zdjęcia wywierają nie tylko na mnie ogromne wrażenie ;]

Teraz nie pozostaje mi nic innego, jak zaprosić was na ten blog i życzyć udanych przygód z modą ;]

2 komentarze: