Każda z recenzji filmu, książki czy spektaklu oraz post innej treści jest mojego autorstwa. Kopiowanie jej treści w całości bądź we fragmencie jest niedozwolone bez mojej wiedzy i zgody. Zastrzegam sobie prawa do wszelakich treści i informacji.

niedziela, 22 września 2013

Nowy blog, nowe początki

Kochani, długo mnie nie było. Nie ukrywam, że nie jestem z tego powodu szczęśliwa.
Ale postanowiłam dodać mojemu życiu pikanterii i stworzyć coś zupełnie odmiennego, a jednocześnie podobnego.
Mój nowy blog - moje odczucia, podążanie za własnymi wartościami w życiu, recenzje książek i filmów, spektakli, umieszczanie fragmentów moich wierszy(bądź całych) i książek. Wszystko to, co we mnie siedzi, a chce dać temu upust. Wszystko to, co było dotychczas, ale w bardziej ekspresywny sposób.

Mam nadzieję, że ze mną zostaniecie.

LINK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz